onsdag 30 mars 2011

Tipspromenad på Lördag 2 April

Då var det dax igen för tipspromenad.

Du hämtar din svarslapp mellan 10-14.30.

Går den uppmärkta

rundan som tar ca 1 timma och svara på 12 frågor.


Banan går delvis på grusväg och delvis på skogsväg, den är

inte barnvagnsvänlig och det krävs annat på fötterna än lågskor :)

Det kostar 20:- som vi den här gången tänkt skänka till barncancer fonden.

Kaffe/te och kaka finns sen vid mål.

Fint pris till den som har flest rätt !!


Välkomna till en härlig dag hos hundens butik på landet

Bara 15 min ifrån centrala Strömstad

1 kommentar:

jeanette sandelin sa...

hej!!!
äntligen har jag hittat tillbaka till dig :)
härligt.
jag är från ed och min man jobbar i tanum...
kommer du ihåg?
jag köpstoppar, downshiftar. jobbar som lär vik i mellerud.
kraaam och ♥