torsdag 13 december 2012

Många hundar besöker Gårdsbutiken



Många hundar besöker vår butik.
Den här Salukin tänker flytta till USA och behövde
 en stor godkänd flygbur.



Sen var det den här stora Grand Danios-hanen
från Halden, som behövde en VGW-sele


Sladden var "bara" på besök häromdagen,
medans hans matte Anna jobbade i butiken.




Sigge behövde ett annat foder


Den lilla söta Engelska settervalpen
behövde något att tugga på.


Lilla fröken Jack Russel köpte
foder till sig och de andra hundarna.



Nairo en av  våra trognaste kunder, varje
vecka är han och hälsar på.
Springer en timma i hägnet och köper med
sig något gott eller någon kul leksak

Häromdagen fotograferade jag ALLA hundar som kom
till butiken, när jag gick in lyckades jag att RADERA
alla bilderna....så ni som saknar er hund
här, jag får ta nya bilder nästa gång ni kommer :)


1 kommentar:

Kjersti sa...

Så mange søte kunder du har! Men det vet jeg jo, siden jeg hilser på mange av de, jeg også :)
Kjenner nesten ikke igjen min egen hund...blir gjerne sånn når man ikke har tatt bildet selv :)
Sees i morgen! :)