torsdag 19 mars 2020

Hemkörning inom Strömstad

Att köra hem varor till kunder runt om i Strömstad
har jag gjort i ca 2 år.
Det är något som många kunder tycker om.


Så nu i dessa Corona tider är det fler Strömstadsbor som hittat
min webshop och beställt, vilket ju är jättekul.
Att driva företag mitt ute i ingenting kräver att man gör allt för kunden.
och att man gillar det man gör.

 

Så jag blev så glad i morse över alla beställningar som låg
i mejlkorgen.


Jag säljer ju över hela landet och även en del till Norge, på webben
så i webbshopen ligger det en fraktkostnad på 79:- inom Sverige.

Men väljer man KLARNA faktura som betalnings alternativ,
så kan jag plocka bort fraktavgiften till er som bor här i Strömstads området.
Då jag givetvis inte tar betalt när jag kör hem varorna själv till er.
Bilen går också enbart på El, så leveransen är även klimatsmart :)
Den här veckan har jag levererat nere i stan, Rossö, Hälle, Lur, Seläter
och Valex, mm så du kan bo vart som helst inom Strömstad.

Jag får också se så många fina platser och vägar jag aldrig tidigare
kört på, så det är riktigt spännande med hemleverans till er kunder

Nu ut på nya äventyr :)

Här hittar du webshopen

Tycker du att fler borde veta om den här servicen
dela då gärna inlägget.

 Butiken här ute är öppen som vanligt.
Ons-fred 11-18 samt Lördagar 11-15

Inga kommentarer: